loading...
مرجع موزیک ایران
نعیم درستیان بازدید : 19869 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
مقام مجنونی

ده رمانِ زامان، دَرده گه یْ کاریم ( درمان دردهای زخم کاریم )

هامْ رازِ نالَه یْ ، شُوان بی داریم ( همراز ناله شبهای بیداریم )

راحَتی جَستی مِیْنَتْ بارَگَم( آرامش جان محنت بار من )

مَرحمِ سینه یْ پِر ژِه خارَگم( تسکین دل پر ز خار من )

آیْ را حَتی جَستی مِیْنَتْ بارَگَم( آرامش جان محنت بار من )

مَرحمِ سینه یْ پِر ژِه خارَگم( تسکین دل پر ز خار من )

کُوا لِیْلی، نیا لِیْلی، چیا لِیْلی ( کجاست لیلی، لیلی نیست، لیلی رفته )

خیال دُ وِیْ تُاو نیشْتَنِ وَ جَرْگَم ( فکر وخیال تو ناگهانی بر دل من نشست )

وَه دوریتْ قَسَمْ ، رازیمُ وَ مَرْگَم(به دوریت قسم به مردنم راضیم )

هی چه مانمَ رﻳﮊاوْ، روخسارَم زرْدَه ن له داخِ یارانْ پیرانِمُ کَردَنْ( چشمانم مانند ریجاب است"نام رودی در یکی از

مناطق کرمانشاه" رخسارم زرد است غم یاران پیرم کرده است )

آیْ شَرطِِمْ شَرطیوَنْ، مَجْنونْ شَرط کَردَ ن (عهد من همان عهدیست که مجنون بسته )

لِیْلِی مِن تونی تا وِ رویِ مَردَنْ ( لیلی من تو هستی تا زمان مردن )

کُوا لِیْلی، نیا لِیْلی، چیا لِیْلی ( کجاست لیلی، لیلی نیست، لیلی رفته)
 
 
 
لبوم حیرانی ( قلب )

یا رب و حرمت ذات بی عیبت( یا رب به حرمت ذات بی عیبت)

و سر مگو کارخانه ی غیبت (به راز پنهان عرش پنهانت)

قلبی عطا که له هجران خوت (قلبی به من عطا کن که از هجران خودت)

سوزیا و برشیا کوت و کوت و لت لت (سوخته وکباب و پاره پاره باشد)

قلبی عطا که رو و ایمه بو (قلبی عطا کن رویش به ما باشد)

له سودای عشق قیمه قیمه بو (از سوز عشق ، تکه تکه بشود)

قلبی بیده پیم پاره پاره بود (قلبی به من بده ، پاره پاره باشد)

نرم و سخت چو گل و سنگ خاره بو همچون گل ، (نرم و چون سنگ خارا سخت باشد)

قلبی بیدر پیم روشن چو روژ بو (قلبی به من بده چون روز روشن باشد )

له آگره عشق دایم و سوز بو ( از آتش عشق ، مدام در سوز باشد)

قلبی بیده پیم دایم بریان بو (قلبی به من بده مدام سوخته باشد )

چو اور وهار دایم گریان بو (مانند ابر بهار مدام گریان باشد)

یا رب و حرمت ذات بی عیبت (یا رب به حرمت ذات بی عیبت)

و سر مگو کارخانه ی غیبت( به راز پنهان عرش پنهانت)

قلبی بیده پیم پسنده ویت بو (قلبی به من بده ، مورد پسند خودت باشد)

عاشق و مجنون دیوانه و شیت بود (عاشق ، مجنون و دیوانه باشد)

قلبی بیده پیم پسنده ویت بو (قلبی به من بده ، مورد پسند خودت باشد)

عاشق و مجنون دیوانه و شیت بود (عاشق ، مجنون و دیوانه باشد)

یا رب و حرمت ذات بی عیبت (یا رب به حرمت ذات بی عیبت )

و سر مگو کارخانه ی غیبت (به راز پنهان عرش پنهانت)

قلبی بیدر پیم روشن چو روژ بو (قلبی به من بده چون روز روشن باشد)

له آگره عشق دایم و سوز بو (از آتش عشق ، مدام در سوز باشد)
 
 
 
 
ای لای اجرا با ارکستر ارمنی به رهبری لوریس چکناوریان
 
اری وفدای بالاد بام آزیزم روژی چوار جاره
آه فدای قامتت شوم عزیزم روزی چهار بار

اری صبح و نیمه رو آزیزم عصر و ایو
اره صبح و ظهر ، بعد از ظهر و غروب

لای لای لای لای که ژوله ی چاو که ژالم
لالا لالا ، زیبای چشم چون آهوی من

اری وفدای مالکه ی آزیزم پای پراوت بام
فدای آن خانه ای که در دامنه ی کوه پراو داری

اری وفدای دو دیده ی شو بی خواد بام
آه فدای دو چشم شب زنده دارت

لای لای لای لای که ژوله ی چاو که ژالم
لالا لالا ، زیبای چشم چون آهوی من

اری امشو چن شوه آزیزم دور له یارانم
آه امشب چندمین شب دوری از یاران است

اری وک باغچه ی بی آو آزیزم تشنه ی وارانم
آه که چون باغچه ی بدون آب ، تشنه ی بارانم

لای لای لای لای که ژوله ی چاو که ژالم
لالا لالا ، زیبای چشم چون آهوی من
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
یکی از برترین و محبوب ترین مرجع های موزیک و آهنگ در ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایران به نظر شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 982
  • بازدید سال : 6,508
  • بازدید کلی : 107,569