loading...
مرجع موزیک ایران
نعیم درستیان بازدید : 241 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

باز ای الهه ناز، با دله من بساز

کین غم جانگداز، برود ز برم

گر دل من نیاسود، از گناه تو بود
بیا تا ز سر گنهت گذرم.

باز میکنم دسته یاری به سویت دراز
بیا تا غم خود را با راز و نیاز، ز خاطر ببرم.

گرنکند تیر خشمت دلم را هدف؛
بخدا همچون مرغ پر شور و شرر،
بسویت بپرم.

آنکه او ز غمت دلبندد چون من کیست؟
ناز تو بیش از این بهر چیست؟

تو الهه نازی در بزمم بنشین
من تو را وفادارم بیا که جز این،
نباشد هنرم.

اینهمه بیوفایی ندارد ثمر
بخدا اگر از من نگیری خبر،
نیابی اثرم.

یا علی مدد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
یکی از برترین و محبوب ترین مرجع های موزیک و آهنگ در ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایران به نظر شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 958
  • بازدید سال : 6,484
  • بازدید کلی : 107,545