loading...
مرجع موزیک ایران
نعیم درستیان بازدید : 1384 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

متن ترانه مست و دیوانه از روزبه نعمت الهی

من مست و تو دیوانه مارا که برد خانه؟!
۱۰۰بار تو را گفتم کم خور دو سه پیمانه
در شهر یکی کس را هشیار نمی بینم
هریک بدتر از دیگر شوریده و دیوانه

جانا به خرابات آ تا لذت جان بینی
جان را چه خوشی باشد بی صحبت جانانه

هر گوشه یکی مستی دستی زده بر دستی
وان ساقی سرمستی با ساقر شاهانه
ای لولی بربط زن! تو مست تری یا من؟
ای پیش چو تو مستی افسون من افسانه

متن ترانه زخم از روزبه نعمت الهی
زخم تازه میزنی اما دَم نمیزنم
شهرو بی شونه ی تو دیگه قدم نمیزنم
بغض تلخ رفتن تو تا ابد وا نمیشه
مثل تو یه زخم دلخواه دیگه پیدا نمیشه
از سرم خیال تو چرا بیرون نمیاد؟
یخ زده اشک تو چشام، آخ چرا بارون نمیاد؟
بغض تلخ رفتن تو تا ابد وا نمیشه

مثل تو یه زخم دلخواه دیگه پیدا نمیشه
نمیاد نه نمیاد دیگه بارون نمیاد
دیگه عطر نفسات از این خیابون نمیاد
زخم رفتنت مثل گلوله ای تو سینمه
جز خیال تو فقط مرگ که تو کمونمه

از تو خاطرات مون خندتو بردار و برو
بیا جای مشتم و ببین رو دیوار و برو
ته این ترانه ها میخوام صدامو گم کنم
عطرت از سرم بره خاطره هامو گم کنم
نمیاد نه نمیاد دیگه بارون نمیاد
دیگه عطر نفسات از این خیابون نمیاد
یکی از گذشته ها میگه بارون نمیاد
من کویرم ای خدا دیگه بارون نمباد

متن ترانه شب و روزم سیاهه از روزبه نعمت الهی
شبم سیاه، روزم سیاه تموم عمر من تباه
اگه یه روز نیای سراغم
تو شادی و غم منی بارون نم نم منی
من مثل یه کویر داغم
حالا تو نیستی و چشم به راهه
دلم غریب و بی پناهه
بیا ببین از درد دوریت روزم مثل شبم سیاهه
حالا شبم سیاه روزم سیاهه

متن ترانه داروگ از روزبه نعمت الهی
خشک آمد کشتگاه من در جوار کشت همسایه
گرچه می گویند، می گریند
روی ساحل نزدیک سوگواران در میان سوگواران

قاصد روزان ابری
داروگ کِی میرسد باران؟

بر بساطی که بساطی نیست
در درون کومه ی تاریک من
که ذره ای با آن نشاطی نیست
و جدار دنده های نِی به دیوار اتاقم دارد از خشکیش میترکد

چون دل یاران که در حجران یاران
قاصد روزان ابری

متن ترانه زود بر میگردم از روزبه نعمت الهی
همه جا طوفانه عکستو گم کردم
جلوی ایوون باش زود برمیگردم
با دلی دریایی با لبایی خاموش
صبر کنی تا دیدار تو شب رویاپوش
با خیالت گاهی خوش خیالی دارم

کاش میفهمیدی که چه حالی دارم
میرم اما اینبار زود برمیگردم
صبرکن تا دیدار زود برمیگیردم

نامه هات چیزی جز بغض و خاکستر نیست
حالم و می پرسی، حال من بهتر نیست
سوت و کورم بی تو شایدم خوابیده
تاه فهمیدم باد عطرتم دزدیده
خنده هات همرامه، بغض من همراته
دلخوشی با یادم، دلخوشیم رویاته
میرم اما اینبار زود برمیگردم
صبرکن تا دیدار زود برمیگردم

متن ترانه بارون گرفته حالمو از روزبه نعمت الهی
بارون گرفته حالمو، قفس شکسته بالمو
پُر از خیالتم هنوز اَزم نگیر خیالمو
نگاه مهربونت از همیشه مهربون تره

یه جوری زل زدی بهِم که فکرت از سرم نره
می خوام تو خیسیِ چشات گلایه هامو حل کنی
به تلخیا بخندی و شبو پُر از عسل کنی
باید منو جا بذاری حتی اگه دلت نخواد
مثل موهای گندمیت منو بده به دست باد
همیشه من موندنیم همیشه تو مسافری

به موندن تو دلخوشم تو هم فقط می خوای بری
باید منو جا بذاری حتی اگه دلت نخواد
مثل موهای گندمیت منو بده به دست باد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
یکی از برترین و محبوب ترین مرجع های موزیک و آهنگ در ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایران به نظر شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 962
  • بازدید سال : 6,488
  • بازدید کلی : 107,549