loading...
مرجع موزیک ایران
نعیم درستیان بازدید : 241 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ترانه سرا ( زانیار و فرهاد جهانی )
آهنگ ساز : ( زانیار و فرهاد جهانی )
تنظیم : سیروان خسروی

متن ترانه  دستی دستی زانیار خسروی:

زدی دستی دستی قفل قلبم و شکستی
حالا آروم آروم
تویه دلم نشستی
تو چشمات چی داری که رو دلم اثر میزاری
بگو دوسم داری دیگه باید به روت بیاری
منو محو خودت کردی .. بدو بیا بدو
تو چه خونسردی .. بدو بیا بدو
از مرحله پرتی .. بدو بیا بدو
دیوونم کردی
منو محو خودت کردی .. بدو بیا بدو
تو چه خونسردی .. بدو بیا بدو
از مرحله پرتی .. بدو بیا بدو
دیوونم کردی

زدی دستی دستی قفل قلبم و شکستی
حالا آروم آروم
تویه دلم نشستی
تو چشمات چی داری که رو دلم اثر میزاری
بگو دوسم داری دیگه باید به روت بیاری
حالا دستاتو بده به من چه خوب نشستی به دل من
تو نمیدونی با دلم چی کار کردی
ولی خوب تو دلم جاتو وا کردی
تورو پیدا کردم تنهات نمیزارم اصلا
تا دنیا هست کنارت می مونم قطعا

منو محو خودت کردی … بدو بیا بدو
تو چه خونسردی … بدو بیا بدو
از مرحله پرتی … بدو بیا بدو
دیوونم کردی
منو محو خودت کردی … بدو بیا بدو
تو چه خونسردی … بدو بیا بدو
از مرحله پرتی … بدو بیا بدو
دیوونم کردی

زدی دستی دستی قفل قلبم و شکستی
حالا آروم آروم
تویه دلم نشستی
تو چشمات چی داری ک رو دلم اثر میزاری
بگو دوسم داری دیگه باید به روت بیاری

زدی دستی دستی
قفل قلبم و شکستی
حالا آروم آروم
تو دلم نشستی
زدی دستی دستی قفل قلبم و شکستی
حالا آروم آروم
تویه دلم نشستی
تو چشمات چی داری که رو دلم اثر میزاری
بگو دوسم داری دیگه باید به روت بیاری

یا علی مدد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
یکی از برترین و محبوب ترین مرجع های موزیک و آهنگ در ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایران به نظر شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 957
  • بازدید سال : 6,483
  • بازدید کلی : 107,544