loading...
مرجع موزیک ایران
نعیم درستیان بازدید : 179 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

متن اهنگ دوست دارم از البوم جاده رویاها

کاری از : سیروان خسروی

اتفاقی بود فکر نمی کردم

که با تو رو به رو شم

یا که انقدر زود

به این آسونی

با یه نگاه زیرو رو شم .

نمیدونستم کسی می تونه

به این راحتی عاشقم شه

همه ی دنیاش روزا و شبهاش

ساده بیاد و مال من شه

دوست دارم .

دوست دارم

حتی اگه همه دنیا بگن که اشتباهه

دوست دارم

وقتی از دنیا بریدم

 دیدم

یکی هم شبیه من هست

خسته .

خسته

خیلی آروم تو دلم گفتم

جُفتم اینه و تو شنیدی حرفام و

همین که هستی واسه من

بســـه

خیلی اون می خواست

فوق العاده

دوست دارم

دوست دارم

حتی اگه همه دنیا بگن که اشتباهه

دوست دارم .

نمیدونستم کسی می تونه

به این راحتی عاشقم شه

همه ی دنیاش روزا و شبهاش

ساده بیاد و مال من شه

دوست دارم .

دوست دارم

حتی اگه همه دنیا اگه همه دنیا

که اشتباهه اشتباهه

دوست دارم

در قلعه بهشت : یا علی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
یکی از برترین و محبوب ترین مرجع های موزیک و آهنگ در ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایران به نظر شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 974
  • بازدید سال : 6,500
  • بازدید کلی : 107,561